ShiftDelete.Net, aylık 10 milyonu aşan tekil ziyaretçi sayısı ve yaklaşık 30 milyona yakın sayfa gösterim değerleriyle Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesidir. 2005 yılından beri yayında olan ShiftDelete.Net, teknoloji dünyasıyla ilgili en son haberleri ve detaylı incelemeleri takipçileriyle buluşturuyor. \n\nShiftDelete.Net'in TRlocal kanalında, çektiğimiz ürün inceleme, nasıl yapılır?, UKT "Uzun Kullanım Testi", röportajlar, ofis içerisinden görüntüler başta olmak üzere tüm videolarımıza ulaşabilirsiniz. Bizi takip etmeye devam edin.

  • 100
  • 519

YORUMLAR

  1. Ahmet Kadir Koç

    Bla bla bla(yorum olsun diye yazdım) bla bla

  2. muem keskin

    Apple isteseydi bunu çok daha ucuza satardı Apple f/p olsaydı ben 100% alırdım

  3. メMムESTROメ

    Azərbaycandan səlamlarrrr 🇦🇿🇦🇿🇦🇿😘

  4. mert yikit

    Hakkı Abi arabayı aldı, benzin derdi de yok nasıl olsa, tam gaz gezmeler.

  5. Tibet Akdeniz

    İlk

  6. Covid- 19

    Arkada render yapılırken videoları gördük.

  7. Tdaimon

    Alacağım 2 gündür araştırıyorum şansıma video geldi.

  8. Fatma SAKA

    Tam da araştırırken. Çok mu şanslıyım ne 😁

  9. Korkut KORKMAZ

    m1 işlemciler devrim olmuş

  10. FRİEDEN GAME

    İLK

  11. Eylül Zor

    Anca izliyorum ekonomi sağ olsun

  12. Asya sila

    2 gün önce geldi bende 1 ay bekledim M1 işlemcili inşallah herkese nasip olur

  13. Erol Akova

    Abi nasılsın

  14. İshakizm

    Bir TRlocal Atasözü Derki: *Sayfayı Yenilemeden Önce Herkes İlktir*.

  15. LORD JOKER

    Eh

  16. Gülşen Türk

    Kemal Sunalın Camın arkasından Piliçe Lokmasını Bandırdığı Gibiyim suan

  17. Egemen Taş

    Bendede var ama sadece uyurken görüyom

  18. kanal MTY

    aynı fiyata amd işlemcili almak daha mantıklı geliğor :/

  19. Muhammed Gedık

    Hayatta alamıyacağım bilgisayarı izliyom

  20. tunahan1907 67

    Sadece hakkı abi varsa izlerim

  21. Eren Bozkurt

    Beklediğim video

  22. Egemen Taş

    Diyorum ki web tarayıcı karşılaştırması yapsanız Opera VS Chrome olabilir

  23. Doğukan

    Ne zaman bu kanaldaki ürünleri alacak kadar paramız olcak anca izleriz zaten...

  24. cuma sural

    teknoloji videoları izlerken neden başka ülkeye gitmek istiyorum :(

  25. Onur

    Param olsa bile alamayacağım bir teknoloji daha izliyorum

  26. TALHA TURAN ERDAĞ

    Abi bunun aynısından ben aldım ve tek sorunu ısındığında kasıyor ;(

    1. TALHA TURAN ERDAĞ

      Evet bende önermiyorum buna vereceğiniz para ya masaüstü bilgisayar alın daha iyi

    2. kanal MTY

      O zaman berbat demektir para verilmez

    3. ruzgar_ ZYT

      +1 bendede

  27. Alican Yurdakul

    Poco x3 batarya test gelsin

  28. Emin Topcu

  29. Ömer Ercan

    Geldim hemen

  30. Tekno Way

    Mükemmel bir ürün, almak lazım diyenler ?

  31. elsad eliyev

    Amerikanın anasını sikeyim bu ne ya xiaomi hep iyi oldu o yüzden böyle yaptılar ananızı sikeyim sizin amerika

  32. TC KARA KARTAL

    APPLE DÜNYANIN 1 NUMARASI AMA ÜLKEMİZDEKİ KUR FARKINDAN DOLAYI ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK PAHALI

    1. LORD JOKER

      1 numarasımı saçmalama

  33. Mehmet Mollahüseyinoğlu

    abi gene yanlış söylüyorsun m1 işlemci değil çip farklı şeyler

  34. MEHMET BERK EMER

    Yine almayacağımız şeyleri izliyoruzz:)

    1. HAMZA ERSİN

      Aynen

  35. Mustafa Emir

    14. İlk

  36. Yiğit Kızılkaya

    M1 İşlemcili MacBook Air den izliyorum

  37. Emre İlhan

    Herkes Hayırlı Akşamlar

  38. Internet hyzmatlary

    Smart watch t500 vs mi band mi band 4 fight hangisi iyi sizce ne olur jrvap yazyn sizin fikrinize ihtiyacym var 😃

    1. Internet hyzmatlary

      @Umut DURAN hangisi sizce

    2. Umut DURAN

      Elveda Türkçe

  39. Mehmet Mollahüseyinoğlu

    çok başarılı apple gerçekten fark yarattı

  40. Burko Tr

    15. yorum

  41. Emir Özgür

    Abi güzel video<3

  42. Cep Market TM

    Param olunca alırım diyenler ?

  43. mm8910mm mümin

    Herkese Bilecik'ten Merhabalar

  44. --

    8.yorum

  45. Alperen Özcan

    Ilk

  46. Ramazan Çelik

    İlk 17 beğeni

  47. Alperen Özcan

    Jcncjxjx

  48. Umut Sayrac

    Bizde bildirimler hep açık

  49. Cemal Karatas

    Reis video atmışş koşun

  50. ZAYREX

    4.

  51. AvtoReif

    Kaç zamandır yoktum be😉

  52. Ali Pro

    İlk yorum

  53. zapirn tv

    İlk

  54. İnanç Turgul

    Ağbi casper via x 20 nasil

  55. soner ozturk

    Adamlar ucak yapmis bizimkiler hala kanadini gotumuzemi sokcaz neden bole dio o telefin suanda 15 binden asa deil alxaksan parayla al bumu bi omur bumun ustunu yapamaz kimse

  56. Erhan Eraydın

    Abi Bu Kutu Açılımlarından Sonra Telefonları Satıyomusunuz

  57. Muhammet Emin İpşir

    bende iconx var ses kalitesi muazzam yanından airpodstan çok iyu

  58. ZupPazum

    Mükemmel telefon ya

  59. Salih Sağlam

    Boxbender

  60. SEZEN GÜNEŞ

    Eski kartlara olmuyormu anlamadim yenilemekmi gerekiyo

  61. iamkaya

    sen çok güzelsin ama ben türkiyede yaşıyorum

  62. Safarov Vasif

    eski kasa diğenler like yeni kasa deyenler yorum

  63. Furkan Altuntaş

    Bende var 8 senelik bilgisayar letgoya koydum

  64. HAŞİM ARSLAN

    ÇOK BAŞARILI ÇOOOOOOOOOOOOOOKK ... :( :( :( :(

  65. Ahmet Erkenek

    Bende mouse olarak Microsoft wireless mobile 1850 var. Nerdeyse 3 yıldır kullanıyorum baya güzel bide şuana kadar hiç pil değiştirmedim.

  66. Gönül Arıkök

    Samsung a30 mu Huawei mate 20litemı

  67. Murat Çoban

    Merhabalar samsungun 45 watt lık şarj cihazını alsam daha hızlı sürede şarj edermi acaba

  68. Murat Çoban

    Merhabalar samsungun 45 watt lık şarj cihazını alsam daha hızlı sürede şarj edermi acaba

  69. ruberu1000

    Mi9 t mi yoksa bu note 10 lite mı?

  70. HERA BEATS

    abi ne bu yeni moda ya adaptör çıkmaması adam zaten telefonu almak için böbreğini satıyor adaptörü almak için bide dalağını mı satsın

  71. tarık çırak

    6 ay kadar önce bu aletten aldım aldığım güne 1000 pişmanım Evde sınır 100mps uydunet var Net söyleyeceğim bu sinyal güçlendirici arkadaşa istediğiniz kadar güzel pozisyon aldırın 2 cihaz bağlandığı anda ping tavan Stabil bağlantıyı unutun Bunun yerine herhangi eski bir modeminizi kablo uzatarak router yapın tertemiz ben öyle yaptım kurtuldum şükür ping vs hepsi hikaye kaldı

  72. Yağız Demir

    Redmi note 10 çıkmazsa redmi note 9 alınırmı?

  73. tiktok tv

    şahami

  74. ruberu1000

    Kenar ovallığına uyuz oluyorum ne gerek var

  75. korhan ozhan

    Vallahi tebrikler şimdi izledim 12 yi gecen seneden bilmiş adam...

  76. Pro Plus Tv

    iphone de fotoğrafları yakınlaştırıp uzaklaştırmak

  77. AYSEL IMANOVA

    Her 3 proqramda karsi tarafin telefonu gerekiyor mu? Yoksa ilk 2 proqramda karsi tarafin telefonu olmadanda bakmak oluyor mu?